Noordereiland here we come!

15 januari 2017 - Wellington, Nieuw-Zeeland

De wekker deed erg zeer vanmorgen en niet omdat deze vroeg afging, maar omdat de spieren nog stram en vermoeid waren. Gelukkig hadden we alles zo goed als gereed staan en was het eten en wegrijden. Onderweg hing er behoorlijk wat mist in de bergen en was het opletten geblazen. De mist trok snel op en konden we redelijk doorrijden om toch op tijd de boot te halen! De laatste 20 kilometer bestond uit korte fikse bochten in de bergen. De berg op en af moest met opperste concentratie. Eenmaal beneden waren we allebei gewoon beetje misselijk ervan. De auto inleveren ging zonder problemen. De interislander ferry hal was op twee minuten loop afstand. De koffers werden ingenomen en gingen de laadruimte in. Om 10.15 mochten we de boot op. Luxe was aanwezig. Banken,stoelen, bioscoop, restaurant, winkeltje met souvenirs. We hebben even gekeken toen we de haven uitgingen. Hierna binnen op de bank heeft Willemien met knikkende ogen een boek gelezen en Marijke heeft haar beroemde powernappie gedaan. Na drie uur varen bereiken we Wellington (noordereiland). Hier is het koffers pakken en auto ophalen. Helaas de auto is er nog niet, omdat ze verwacht hadden dat wij eind van de middag pas zouden arriveren. De jongen doet zijn best en met een half uur staat onze nieuwe grijze Toyota Camry voor de deur. Gelukkig zijn we met 10 minuten bij ons hotel. Het is een heus appartement waar we voor 1 nacht verblijven. Op dit eiland gaan we het iets rustiger krijgen. Hier en daar verblijven we twee nachten en hebben nog 1 vaste excursie en overige dagen kunnen we zelf invullen.                     Tot gauw!

1. Angelina:
    15 januari 2017
    Waar zou je toch zijn zonder je powernap?
    Ff bijtanken is ook belangrijk.
    Op naar nieuwe belevenissen.
    Ik ben weer benieuwd!
    Xxx
  2. Teunie:
    Dank jullie wel. Ik geniet van jullie herkenbare verhalen. Liefs Teunie
  3. Bep van Oudheusden:
    15 januari 2017
    Hoi ik kan jullie voortaan wel meenemen de bergen in haha.
    Blijf leuk om jullie belevenissen te lezen. En ik word er niet zo moe van als jullie.
    X Tini en Bep.
  4. Jans:
    16 januari 2017
    We lezen de stukjes voor aan de clienten, dus die genieten ook mee!!
    Weltrusten! X
  5. Jennefer:
    16 januari 2017
    Fijne week nog op het noordereiland.
    Ben benieuwd naar jullie laatste belevenissen.
    Veel plezier :)