Wat gaat een jaar snel.....

6 december 2016 - Hendrik-Ido-Ambacht, Nederland

Nog even geduld maar dan is het toch bijna zo ver dat onze reis naar Australië - Nieuw Zeeland gaat beginnen. Hier al vast een kleine impressie van hoe het allemaal begon.

Vorig jaar september 2015 hebben wij toestemming gevraagd aan ons leidinggevende of wij van 27 december 2016 tot en met eind januari 2017 met vakantie mochten?

En jawel wij kregen toestemming en de plannen konden gemaakt worden. Zoals vele keren hebben we ook nu weer gebruik gemaakt van Riksja online. Er werd wat heen en weer gebeld, er werden "bouwstenen" doorgesproken, van dag tot dag reizen werd nog eens en nog eens aangepast. En zo geschiedden dat in februari alles klopte en alles beklonken werd.

Op dit moment zijn we beide van alles aan het voorbereiden en bij elkaar aan het zoeken. Alles wordt doorgenomen, nagecheckt, uitgeprint etc.

Middels deze site willen we proberen jullie zoveel mogelijk mee te laten genieten van onze reis(avonturen). Tenslotte heb je tegenwoordig (bijna) overal wel WIFI en voor het thuisfront is het altijd wel fijn om te weten waar de kinders uithangen HAHAHA.

We hopen op veel respons!!!

Lieve groetjes Willemien en Marijke

P.S. Bij ons profiel kunnen jullie van dag tot dag zien waar we naar toe reizen.

1. Willemien:
    6 december 2016
    En zo is het maar net. Het afgelopen jaar ging heel snel. En nu is het heel druk om alles goed en netjes te regelen. En dat terwijl het einde van het jaar altijd al zo hectisch is pfffffff. Maar ja je moet en wil er wat voor over hebben. Om Oud en Nieuw in Sydney te kunnen vieren. En daarna een top reisavontuur door Nieuw Zeeland te kunnen maken. Dusssssss. Tot gauw dan maar weer met het volgende verhaal. ☺
  2. Jennefer:
    6 december 2016
    Dames wat leuk om jullie te mogen volgen bij weer een fantastische reis die jullie gaan maken. Nog maar 3 weekjes en dan stappen jullie in het vliegtuig. Alvast veel plezier toe gewenst
  3. Teunie:
    18 december 2016
    Super intro. Wij zien uit naar jullie verhalen. We hopen dat we veel herkennen en dat jullie net zo gaan genieten van NZ als wij dat vorig jaar hebben gedaan. Goede reis voor straks, sterkte met de voorbereidingen en een gezegend Kerstfeest.
  4. Jacqueline:
    23 december 2016
    succes met de laatste voorbereidingen op deze mooie reis.
    ben benieuwd naar jullie verslagen/foto's.

veel plezier en een goede reis
  5. Helmi:
    29 december 2016
    Weet dat jullie goed zijn aangekomen heel veel plezier daar
    Geniet van de jaarwisseling